06 december 2011

Arga snickaren i vårt område?

jag har något jättekonstigt att berätta! i morse när vi gick ner till bussen, var det en massa lastbilar och saker utanför våran "grannes" hus. min kompis sa att det var ett TV-team där men jag såg det inte. sen pratade jag med andra klasskompisar som bor i samma område. de sa att ARGA SNICKAREN var där!! asså jag tycker det va pinsamt! as många byggare var där nu när vi gick hem. jag tycker att det är ganska pinsamt, men roligt!



imorgon har vi studiedag!! jippie... fast näe, jag måste plugga SO och ENGELSKA :( inte lika kul längre, kommer förmodligen få sitta hela dagen :( jaja, skall försöka koncentrera mig då, jag är ju ensam hemma på förmiddagen. eller inte förresten! kom på att mamma kanske är hemma förmiddagen o pappa eftermiddagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3