11 december 2011

11. utan...

1. Bästa semester
2. Frågor och svar
3. "Before i die"
4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerar
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me, myself and I
här ska jag skriva vad jag inte kan leva utan...
jag kan inte leva utan min familj. de stöttar mig och behandlar mig som en prinsessa! jag älskar min familj och jag hatar när jag blir arg eller ledsen på dom. utan min familj hade jag inte orkat leva.
jag kan inte leva utan mina vänner. de är de bästa som finna i denna värld! de hjälper mig med andra personer nu när jag har det jobbigt. utan mina vänner hade jag inte vågat någonting
jag kan inte leva utan mitt smink, mina strumpor, min jacka (ialla fall nu när jag har ny), min dator! och min mobil. utan alla dessa grejer hade jag varit helt förstörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3