10 december 2011

10. Bästa dagen

1. Bästa semester
2. Frågor och svar
3. "Before i die"
4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerar
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me, myself and I
Den bästa dagen i hela mitt liv var nog när Emil föddes. ialla fall dagen då jag fick se honom för första gången. det var min lillebror som var så liten. jag har ett foto där jag nästan börja gråta när jag höll honom :)
den bästa dagen varje år är min födelsedag så klart! julafton också men det är ju lite ytligt att bara tycka om de dagar då man får någonting. men den bästa dagen varje år är ju så klart skol avslutningsdagen! så skönt att veta att nu är man ledig 10 veckor! jag älskar sommaren!
Bästa dagen varje månad är nog den sista dagen på månaden, då vet man att en hel månad har gått och det gick ganska fort. så liksom då känner man att det kanske inte är så långt kvar till sommaren!
Bästa dagen varje vecka är Fredag och Lördag så klart!
hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3