17 december 2011

Längtar!

dålig uppdatering är något jag hatar. men jag har inte haft lust eller tid, börjar tröttna på att blogga igen typ... inte bra! men nu är det helg och snart JULLOV! ååå vad jag längtar! de senaste dagarna har jag läst fokis blogg, och hon ska ju tebax till Thailand, nu är hon där... det är även folk från skolan som åker till Thailand nu, 2st från min klass! asså seriöst vad avundsjuk jag är! jag vill dit! jag var där när jag skulle börja 4:an innan vi flyttade. men herregud! det är ju skit längesen! jaja, jag ska ändå till USA snart, MIAMI!! ska gå på disneyland och allt det dära + att Sara B's familj också ska dit, samtidigt! fast som stannar längre... här är några bilder från när jag var i Thailand för några år sedan!

















lite bilder från Thailand ja. hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3