04 december 2011

4. Foton i mobilen

1. Bästa semester
2. Frågor och svar
3. "Before i die"

4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerart
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me myself and I


detta var när mina möss levde och var friska. jag hade glömt ge dom mat så dom var jättehungriga!

vad ska man säg? dålig smak när jag gjorde ett eget mobilskal.

jag håller i tuffe, han hade blivit sjuk där. fick en stroke.

jag är lite speciell. har egentligen en hel fotserie men jag ladda bara upp 1 av dom. jag lekte med maten....

liseberg med Emilia, en kul dag!

i kristallhallen vi ser inte så snygga ut där....

här håller jag i paff när han blivit sjuk/gammal

detta var paffs kista. tog tyvärr aldrig kort på tuffes, som jag ångrar!

Matilda E och jag har kul på promenad.

ämmmm ja..... vi ser alltid fula ut på bilder.

här klättrade vi upp på taket på en lekplats ställning. jag var svinrädd för att ställa mig upp men tillsist gick det! här höll jag på att bli galen!

vi busade med Sara Ks brorsa och gömde hans cykel, nere vid busshållplatsen.

denna bilden har dom två på bilden tagit själva.... de ser lite efterblivna ut, jag vet.

när jag var sjuk tog jag lite bilder på alla vitaminer jag åt! (det ser ut som mussepig eller nåt)

denna bilden tog jag igår! vi var bortbjudna till berglund's och jag o Sara B satt o hade en konversation på papper. man ser inte texten så bra, och det är tur! men ja, det är ungefär som att sitta och smsa bredvid varandra, fast billigare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3