07 december 2011

man borde få vara ledig på en ledig dag...

sitter och försöker plugga, men jag har inte lust. funderar på om jag ska vara med Matilda, men jag har inte lust. jag har inte lust med något idag, allt är så tråkigt just nu! :( vill göra roliga saker men det känns som om det inte finns något som är roligt. känner mig klar med första frågan av religions grejen i SO:n men jag är egentligen inte det. måste jämföra tron också... :( jag orkar inte med all SO!!! någon mer som märkt att vi har ganska mycket SO? jag hatar skoldatorn!!! knapparna sitter annorlunda (ialla fall punkt knapparna, pilarna och shift knappen på höger sida) så jag klickar fel hela tiden och måste skriva om hela tiden!
äsh ska vara lite med Matilda nu, får fortsätta med läxorna sen igen. då skall jag även göra ENSELSKA. Jätte kul.... INTE! jaja, ska inte tråka ut er mer! hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3