22 december 2011

2 dagar kvar!

idag har jag inte gjort något särskilt... bara slappat och blivit helt galen (klarar inte av att bara ta det lugn, måste röra på mig, vara social och ha kul exakt hela tiden typ!). nu är jag helt slut. både mamma och brorsan kittla mig så jag fick panik! skrek och kunde knappt andas! usch. men nu är det bara 2 dagar kvar till JUL! gud va jag längtar!
22
har ju inte gjort "24 dagar"... på ett tag nu. men jag kommer inte göra den. eftersom jag knappt bloggar här så orkar jag inte ta tag i den igen. nej, nu skall jag gå och hitta på något... eller gå ut lite. ja, hejdå!
arkivbild! (haha fail!) när jag körde "dagens outfit" förra året... bytte ju namn för inte så längesen och ändrade om... men jag orkar inte förklara... tjabba tjena hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3