04 december 2011

besviken

ush vad arg jag är på mig själv! besviken som fan! jag skrev bara ½ sida i engelskan och skickade in. det sänker mina betyg rejält! ååå vad jag ångrar! men jag kan inte hjälpa att det var dåligt tema o allt. ush!

många sprider runt denna video på youtube. det är synd om honom. jag känner med honom, kom ni ihåg det långa inlägget jag skrev om hur jag kände mig. funderade först på att göra en bild presentation eller video men jag bara skrev, för jag orkade inte det andra. man gråter hela tiden man tänker på det! jag har även sätt att en kille gjort en support video till honom! det är bara att titta:
det är modigt av honom! jag skulle som sagt inte klara det. jag skulle storlipat!

en tjej från Sverige som gjort den! han har många som gjort videos till honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3